[aha] R: Re: R: Re: R: Re: partecipa al festival come volontario

xname xname a squat.net
Mar 27 Apr 2010 20:21:22 CEST

In inglese: "Beware of Greeks bearing gifts"
translato da Ted Nelson in: "Geeks bearing gifts"
http://geeks-bearing-gifts.com/1.1.CoverPic.jpg

... tanto per andare di palo in frasca, o ipertesto ...